Ønsker du å rapportere en skade, gjør du dette enkelt på Min Side.
61 02 11 60
+47 61 02 11 60 (fra utlandet)
Kjøretøy: motor.tide@no.sedgwick.com
Bygning/Innbo/Verdigjenstand/Tann: bk.tide@no.sedgwick.com
Reise: reise@no.sedgwick.com
Vi gjør oppmerksom på at reiseskader meldt fra 05.10.20 bli behandlet av vår samarbeidspartner Sedgwick Norge.
Båt: motor.tide@no.sedgwick.com
Husdyr: bk.tide@no.sedgwick.com
Glass/Redning: faktura.tide@no.sedgwick.com
Gadget: skade.tide@no.sedgwick.com
Sedgwick AS
Postboks 249,
1372 Asker
Når skaden din er registrert, vil en av våre medarbeidere ta snarlig kontakt med deg for å avtale videre prosess.
Viktig informasjon ved skademeldinger
Saker som skal meldes til politiet:
Brann, tyveri, innbrudd, hærverk, ran og påkjørsel av dyr.
Reiseskader:
Kritiske reiseskader meldes til SOS International direkte.
+45 38 48 94 50
sos@sos.dk
Ved glasskade på kjøretøy:
Kontakt Glassdrive
+47 97 99 74 00
Ved skade på hus og innbo:
For å begrense skadeomfanget er det viktig at skaden blir meldt fra til Tide Forsikring så tidlig som mulig etter skaden er oppdaget.
Ved skade på motorvogn:
Ved kollisjonsskader er det viktig at skademelding fylles ut på stedet. Er det vitner til hendelsen, noter ned navn og telefonnummer.
Ved behov for veihjelp, kontakt en av våre samarbeidspartnere: